Najčešća pitanja

 

1. Izvršenje narudžbe:
Kako naručiti?
Kako modificirati narudžbu?
Kako poništiti narudžbu?
Koje je vrijeme isporuke?
Što označavaju statusi narudžbe?

2. Pošiljka:
Gdje mogu pratiti pošiljku?
Što ako nisam doma kad stigne dostavljač?
Što trebam napraviti ako sam dobio oštećen proizvod?
Što treba napraviti ako sam dobio oštećenu pošiljku (np.rastrgan paket?)
Kontaktira li dostavljač primatelja prije dostave pošiljke?

3. Plaćanje:
Kakve su mogućnosti plaćanja?
Što da napravim ako nisam uspijeo platiti pomoću PayU servisa?
Koliko imam vremena za platit narudžbu?
Kako promijeniti način plaćanja?
Na koji broj računa platiti u eurima?
Mogu li platiti dostavljaču kreditnom karticom?

4. Pitanja o proizvod:
Kako naći proizvod?
Je li mogu naručiti proizvod koji nije dostupan na stranici ecipele.hr?

5. Popusti:
Kako mogu dobiti popust Newsletter?
Što ako kod za popust ne radi?
Označava li pretplata Newslettera da sam otvorio račun?
Ako vratim narudžbu moram li vratiti kod za popust?

6. Povrat i zamjena:
Kako izvršiti povrat?
Na koju adresu treba poslati povrat narudžbe?
U kojim roku mogu izvšiti povrat / zamjeniti proizvod?
Koje dokumente moram dodati za povrat narudžbe?
Na koji način vratiti narudžbu preko GLS dostavljača?
Dostavljač nije došao u određenom terminu, što mogu napraviti u takvom slučaju?
Na koji način mogu zamijeniti proizvod?
U kojim roku i na koji način ću dobiti povrat sredstava?
Kada se može odbiti povrat sredstava?
Na koji način mogu pratiti pošiljku?

7. Reklamacije:
Kako reklamirati proizvod?
Na koju adresu treba poslati pošiljku?
Vrijeme odgovornosti za nedostatke (garancija)
Produžuje li zamjena na novi proizvod jamstvo proizvoda na sledeće 2 godine?
Produžuje li popravak odgovornosti za vrijeme u kojem je proizvod bio na popravku?
Zašto mi je trgovina vratila sredstva ako sam tražio popravak ili zamjenu?

8. Vodič Vašeg računa:
Na koji način otvoriti račun u trgovini ecipele.hr?
Na koji način prijaviti se na svoj račun?
Je li je obavezno otvoriti račun da bi mogao izvršiti narudžbu?
Što sljedi u slučaju ako sam zaboravio lozinku?
Nadzorna ploča.
Informacije o računu.
Adresar.
Moje narudžbe.
Moji recenzije proizvoda.
Pretplata na Newsletter.
Moji povrati.
Izvrši povrat.

Do  vrha

1. Izvršenje narudžbe

Kako naručiti?
Više informacija nać ćete na stranici https://www.ecipele.hr/kako-kupovati

Do  vrha

Kako modificirati narudžbu?
U svrhu promjena narudžbe kontaktirajte Službu za korisnike +385 1 3535 991 ili napišite e-mail poruku na: [email protected]

Do  vrha

Kako poništiti narudžbu?
Kako biste poništili narudžbu, pošaljite naredbu na e-mail adresu [email protected]. O realizaciji naredbe informirat ćemo vas e-mail porukom. Proizvodi iz poništene narudžbe vraćaju se na našu stranicu  u roku od 24 sata.

Do  vrha

Kakvo je vrijeme isporuke?
Cjelokupno vrijeme realizacije narudžbe sastoji se od vremena potrebnog za pripremu narudžbe i vremena dostave. Obično narudžbe pripremamo i šaljemo u roku od 24 sata. Vrijeme dostave poslanog paketa ovisi o dostavljačkoj trvrtci GLS.
U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom ili putem internet bankarstva realizacija narudžbe produžuje se za vrijeme  knjiženja prijenosa. O svakoj fazi narudžbe  (i o mogućem zakašnjenju) ćemo vas informirati putem e-maila. Status narudžbe možete također provjeriti prijavom na vaš individualni račun.
Napomena! Rok isporuke ne uključuje subotu, nedjelju i blagdane.

Do  vrha

Što označavaju statusi narudžbe?
a) Neposlužena – vaša je narudžba prihvaćena i trenutno se verificira.
b) Čeka uplata – čekamo da platite narudžbu. Ako narudžba ne bude plaćena u roku 5 dana mi ćemo je automatski poništit.
c) Čeka dostavu –  naručen proizvod je preuzet iz skladišta. Predviđeno vrijeme isporuke je 2-3 dana
d) Gotova za pošiljku – Vaša je narudžba gotova i preusmjerena u skladište za pošiljku u svrhu verifikacije proizvoda i pakiranja.
e) Poslana –  Vaša pošiljka čeka dostavljača koji će Vam je dostaviti.
f) Poništena – narudžba je izbrisana zbog toga jer niste uplatiti novce ili ste nas obavjestili da odustajete od narudžbe. Nismo više u mogućnosti poslati takvu narudžbu. Proizvodi se ponovo pojavljuju na našoj stranici u roku od 24 sata.
g) Vraćena – Vaš povrat je pozitivno prošao proces verifikacije. U roku od 3 do 5 radnih dana dobiti ćete povrat sredstava. Tad bi se trebao pojaviti na vašem računu.
h) Narudžba nije preuzeta–  Vaša narudžba nam je stigla. Ako ste dalje zainteresirani kupovinom, molimo vas izvršite novu narudžbu

Do  vrha

 

2. Pošiljka

Pošiljka
Detaljne informacije možete pronaći na https://www.ecipele.hr/troskovi-dostave

Do  vrha

Gdje mogu pratiti pošiljku?
U poruci koja potvrđuje pošiljku narudžbe pronađite broj pošiljke. Kopirajte ga i stavite na stranicu dostavljačke tvrtke GLS. Link za praćenje pošiljke možete pronaći ovdje: https://www.ecipele.hr/pracenje-posiljke

Do  vrha

Što ako nisam doma kad stigne dostavljač?
Opcije, koje Vam stoje na raspolaganju su sljedeće:
• Dostava na drugi određeni datum
• Dostava na neku drugu adresu
• Osobno preuzimanje u GLS područnom skladištu (depo-u)
• Odbijanje preuzimanja paketa
• Depozit

Do  vrha

Što treba napraviti ako sam dobio oštećen proizvod?
Ukoliko ste dobili oštećen proizvod kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj  +385 1 3535 991 ili e-mail adresu [email protected]

Do  vrha

Što treba napraviti ako sam dobio oštećenu pošiljku (npr.rastrgan paket)?
U takvom slučaju molimo Vas da napravite zapisnik kod dostavljača u svrhu utvrđivanja štete i okolnosti nastajanja. Nakon toga molimo Vas pošaljite e-mailom skenirani zapisnik na [email protected]

Do  vrha

Kontaktira li dostavljač primatelja prije dostave pošiljke?
Primatelj će dobiti sms ili e-mail poruku, koja obavještava o predstojećoj dostavi i vremenskom okviru dostave. Na dan dostave, ujutro dobiti ćetjoš jednu poruku istim putem, koja informira o trosatnom vremensku okviru očekivane pošiljke. Poruka sadrži broj dostavljača i Službe za korisnike.

Do  vrha

 

3. Plaćanje

Kakve su mogućnosti plaćanja?
• Putem bankovnog prijenosa – broj računa dobijete na vašu e-mail poštu sa zahtjevom potvrde narudžbe.
• PayU – brz servis za internetsko plaćanje, koji omogućava plaćanje uz posredništvo bankovnog računa
• Plaćanje kreditnom karticom  – brzo plaćanje uz pomoć PayU servisa.
• Plaćanje pouzećem –mogućnost plaćanja pri preuzimanju paketa.

Do  vrha

Što da napravim ako nisam uspio platiti pomoću PayU servisa?
Ako ste imali poteškoću u plaćanju putem PayU servisa, možete poslati novac na naš bankovni račun:.
IBAN PL 09 1240 6292 1211 0010 8830 9344  (Bank Pekao S.A.)
SWIFT PKOPPLPW
Eobuwie.pl
66-002 Zielona Góra
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
U naslovu navedite podatke potrebne za realizaciju vaše narudžbe: broj narudžbe i ime osobe koja je izvršila narudžbu.
Ako više volite platiti pouzećem kontaktirajte Službu za korisnike  na broj +385 1 3535 991 ili pošaljite na adresu [email protected].

Do  vrha

Koliko imam vremena za platiti narudžbu?
Za uplatu čekamo 3 dana. U slučaju neplaćenja u ovom terminu dobit ćete podsjetnik, vezan uz to, na e-mail adresu. Nakon toga imat ćete još 2 dodatna dana za rješenje plaćanja. U slučaju da nismo dobili od vas uplatu u roku 5 dana, narudžba će biti automatski poništena

Do  vrha

Kako promijeniti način plaćanja?
U slučaju takve promjene kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj +385 1 3535 991 ili napišite e-mail poruku na [email protected]

Do  vrha

Na koji broj računa platiti u eurima?
Ako želite platit za narudžbu u eurima, možete to napraviti dolje naveden račun:
IBAN: 93 1240 6292 1978 0010 7173 4474 (Pekao S.A.)
SWIFT: PKOPPLPW
Eobuwie.pl
66-002 Zielona Góra
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
U naslovu navedite podatke potrebne za realizaciju vaše narudžbe: broj narudžbe i ime osobe koja je izvršila narudžbu.

Do  vrha

Mogu li platiti dostavljaču kreditnom karticom?
Dostavljaču se ne može platiti kreditnom karticom, jedino gotovinom.

Do  vrha

 

4. Pitanja o proizvodu

Kako naći proizvod?
Točno znate što tražite? Dostupne kategorije s lijeve strane olakšat će Vam da nađete savršen model. Tražiti proizvode možete po među ostalim vrsti, brendu, boji i veličini.

Do  vrha

Mogu li naručiti proizvod koji nije dostupan na stranici ecipele.hr?
U slučaju kad neki proizvod nije dostupan nije moguća narudžba takvog modela. Narudžbu možete izvršiti samo kad je proizvod dostupan.

Do  vrha

5. Popusti

Kako mogu dobiti popust na Newsletter?
Za početak dobit ćete poseban kod za popust, koji smanjuje vrijednost vaše narudžbe za 60 KN. Kod možete koristiti pri izvršenju narudžbe na novu kolekciju, koja nije na sniženju i vrijedi kad je vrijednost narudžbe veća od 699KN. Ako želite dobiti kod trebate samo upisati svoju e-mail adresu u zelenom polju dolje na stranici.
Poslije pretplate dobit ćete e-mail, koji verificira točnost navedene e-mail adrese (ako niste dobili e-mail pogledajte u SPAM folder na svojoj pošti). Poslije potvrde pretplate na Newsletter u sljedećoj poruci dobit ćete kod za popust.
Ako već imate kod za popust upišite ga u polju Unesite kod i kliknite Izvršite. Ako je kupon aktivan vrijednost vaše narudžbe će se smanjiti.

Do  vrha

Što ako kod za popust ne radi?
Ako proizvod ispunjava se uvjete koji su neophodni za popust, a cijena se nije umanjila, kontaktirajte našu Službu za korisnike broj +385 1 3535 991 ili napišite e-mail poruku [email protected]

Do  vrha

Označava li pretplata na Newslettera da sam otvorio račun?
Pretplata u Newsletter nije istoznačna otvorenju računa.
Pretplatom na Newsletter dobijate pristup informacijama o aktualnim trendovima, novostima i popustima dostupnim u našoj trgovini.

Do  vrha

Ako vratim narudžbu moram li vratiti i kod za popust?
U slučaju povrata narudžbe ne morate vraćati kod za popuste. Iskoristite ga prilikom druge narudžbe

Do  vrha

 

6. Povrat i zamjena

Kako izvršiti povrat?
Niste pogodili proizvod? U roku od 30 dana od primitka narudžbe možete besplatno vratiti proizvod koji vam ne paše. Besplatan povrat ižvršite uz posredništvo dostavljačke tvrte GLS. Ako želite izvršiti povrat uđite na stranicu https://www.ecipele.hr/povrat i kliknite zeleni gumb Izvrši povrat.
Imate na raspolaganju dvije mogućnosti:
1. Ako ste se prijavili na svoj račun prije kupnje,izaberite opciju: Narudžba izvršena kao prijavljen.
2. U slučaju ako ste naručili bez prijave izaberite opciju Narudžba izvršena kao gost.
U sljedećim koracima radite kao u napisanim uputama. Pamtite u povratnu narudžbu dodati obrazac za povrat. Ako šaljete dvije povratne narudžbe, stavite je samo u JEDAN zajednički paket. Možete poslati i dva paketa, ali sa dva posebna zahtjeva. Nemojte spajati dva ili više paketa jer se mogu poderati tijekom transporta. Ne prihvaćamo povrate koji su poslani pouzećem.

Do  vrha

Na koju adresu treba poslati povrat narudžbe?
U slučaju korištenja besplatnog povrata nije potrebno pisati našu adresu. Ako nam šaljete povratnu narudžbu na svoj trošak, šalite na adresu:
Ecipele.hr / Eobuwie.pl S.A
c/o General Logistics Systems Croatia d.o.o.
Varazdinska 116
10 360 Popovec, Sesvete
Pamtite birajući GLS dostavljača da on treba imati naljepnicu za povrat.

Do  vrha

U kojem roku mogu izvršiti povrat / zamijeniti proizvod?
Na izvršenje povrata / zamjenu proizvoda imate pravo 30 dana od trenutka primitka narudžbe.

Do  vrha

Koje dokumente moram dodati za povrat narudžbe?
Za povrat narudžbe trebate dodati ispunjen Obrazac za povrat.

Do  vrha

Na koji način vratiti narudžbu preko GLS dostavljača?
Prilikom vraćanja narudžbe GLS-om, provjerite svoje podatke i adresu na kojoj će preuzimati paket. Odaberite datum i kliknite sljedeće. Dostavljač će doći po paket s naljepnicom u navedenom vremenu.  U slučaju nekih problema pri narudžbi preko GLS dostavljača pošaljite informacije na adresu: [email protected] u poruci napišite: broj narudžbe, datum i adresa za povrat. Konzultant će napraviti takvu narudžbu. Status pošiljke možete pratiti na stranici https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Do  vrha

Dostavljač nije došao u određenom terminu, što mogu napraviti u takvom slučaju?
 U slučaju ako ste imali problem s naručivanjem dostavljača možete kontaktirati našu Službu za korisnike e-mail: [email protected]. U poruci navedite broj narudžbe, datum i adresu za povrat narudžbe.

Do  vrha

Na koji način mogu zamijeniti proizvod?
Zamjenu realiziramo u obliku povrata proizvoda i novaca, ali  izvršenjem nove narudžbe i  ponovnog plaćanja.  Vratite naručen proizvod i izvršite novu narudžbu što prije moguće. Rezervirat ćemo proizvod po vašem izboru tako da ga nitko ne kupi prije vas. Možete odmah platiti novu narudžbu ili pričekati povrat, a zatim izvršiti uplatu. Na uplatu čekamo 5 dana. Ne preusmjeravamo uplate jedne narudžbe na druge.

Do  vrha

U kojem roku i na koji način ću dobiti povrat sredstava?
Povrat sredstava ćete dobiti u roku od 3 do 5 radnih dana od trenutka kad dobijemo povratni paket od vas. U posebnim slučajevima ovo se vrijeme može produžiti za najviše 14 dana. Povrat sredstava dobit ćete istim načinom na koji ste plaćali narudžbu. U slučaju ako ste platili pomoću usluge prijenos novca ili pouzećem, povrat sredstava ćete dobiti na račun, koji ste naveli u Obrascu za povrat.

Do  vrha

Kada se može odbiti povrat sredstava?
Povrat sredstava može se odbiti ako je izvršen nakon 30 dana.

Do  vrha

Na koji način mogu pratiti pošiljku?
Put vaše pošiljke možete pratiti na stranici dostavljača https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Do  vrha

 

7. Reklamacije

Kako reklamirati proizvod?
U svrhu izvršenja reklamacije pošaljite nam proizvod zajedno s opisom nedostatka i okolnosti nastanka. Obrazac možete skinuti sa stranice https://www.ecipele.hr/reklamacije. Ispunite ga i dodajte do proizvoda. U slučaju da nemate dokaz kupnje u Obrascu za reklamacije trebate ispuniti broj narudžbe.
Paket nam možete poslati besplatno. U tu svrhu uđite na stranicu https:/www.ecipele.hr/povrat i postupajte onako kako je napisano u tamo navedenim informacijama. Više informacija kako poslati pošiljku možete pronaći na stranici https:/www.ecipele.hr/povrat
Odluku o načinu razmatranja dobiti ćete u roku od 14 dana na navedenu e-mail adresu.

Do  vrha

Na koju adresu treba poslati pošiljku?
U slučaju korištenja besplatnog povrata nije potrebno pisati našu adresu. Ako nam šaljete povratnu narudžbu na svoj trošak, šaljite na adresu:
Ecipele.hr / Eobuwie.pl S.A
c/o General Logistics Systems Croatia d.o.o.
Varazdinska 116
10 360 Popovec, Sesvete
Pamtite birajući GLS dostavljača da on treba imati naljepnicu za povrat.

Do  vrha

Vrijeme odgovornosti za nedostatke (garancija)
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka od 2 godine od prijelaza rizika na kupca. Pritom je kupac dužan obavijestiti prodavatelja o postojanju materijalnog nedostatka u roku od 2 mjeseca od kad je otkrio nedostatak.

Do  vrha

Produžuje li zamjena na novi proizvod jamstvo proizvoda na sljedeće 2 godine?
Kad je zbog nekog materijalnog nedostatka došlo do popravka stvari, isporuke druge stvari, zamjene dijelova i slično, rokovi počinju teći od predaje popravljene stvari, izvršene zamjene dijelova i slično.

Do  vrha

Produžuje li popravak odgovornosti za vrijeme u kojem je proizvod bio je na popravku?
Ako je uz proizvod izdano jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija), u slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari

Do  vrha

Zašto mi je trgovina vratila sredstva ako sam tražio popravak ili zamjenu?
Ako nije moguće ukloniti materijalni nedostatak i nemamo drugog istog modela, tada ćemo odlučiti vratiti Vam sredstva. Ovo samo činimo kad nemamo drugih mogućnosti. Uvijek možete odabrati drugi proizvod iz naše bogate ponude.

Do  vrha

 

8. Vodič Vašeg računa

Na koji način otvoriti račun u trgovini ecipele.hr?
U svrhu otvaranja računa u web trgovini ecipele.hr kliknite u gornjem uglu Prijavite se
Nakon toga ispunite obavezna polja, tj. ime, prezime, e-mail adresu, lozinku, potvrdite lozinku i označite polje Izjavljujem da sam pročitao Opći uvjeti ecipele.hr i prihvaćam njegove odredbe. Kliknite Prijavite se
Na navedenu e-mail adresu poslat ćemo potvrdu prijave.

Do  vrha

Na koji način se prijaviti na svoj račun?
Ako ste već prijavljeni u našoj web trgovini možete se ulogirati. U tu svrhu kliknite u gornjem uglu Prijavite se
Nakon toga upišite e-mail adresu i lozinku u zelenom polju PRIJAVA.

Do  vrha

Je li obavezno otvoriti račun da bi mogao izvršiti narudžbu?
Nije obavezno prijaviti se prije izvršenja narudžbe, ali ako imate svoj račun na www.ecipele.hr imate mnogo više mogućnosti, omogućava vam uštedu vremena pri realizacji drugih narudžbi.
• U slučaju otvaranja računa adresa za naplatu će se upisati u sistem, a pri sljedećoj narudžbi nećete morati upisivati adresu drugi put.
• U poveznici moj račun nađete cijeli povijest vaših narudžba
• Možete pratiti status pošiljka ili povrata kad želite

Do  vrha

Što u slučaju ako sam zaboravio lozinku?
Ako ste zaboravili lozinku za vaš račun i ne možete se prijaviti – ispod gumba Prijava kliknite ne pamtite lozinku?
Nakon toga upišite e-mail adresu koju ste koristili prilikom prijave. Na navedenu e-mail adresu dobit ćete link za resetiranje lozinke.
Ako niste dobili e-mail pogledajte SPAM folder na vašoj pošti ili kontaktirajte Službu za korisnike +385 1 3535 991

Do  vrha

Nadzorna ploča.
Poslije prijave do nadzorne ploče dobit ćete dostup do vaših osobnih podataka, adresara, povjijesti narudžbe i povrata. Da biste prošli u poveznicu, koja vas zanima kliknite na nju.

Do  vrha

Informacije o računu.
U poveznici Informacije o računu možete uređivati vaše podatke i mijenjati lozinku.

Do  vrha

Adresar.
Kroz poveznicu Adresar možete promijeniti vašu adresu.

Do  vrha

Moje narudžbe.
U poveznici Moje narudžbe možete naći povijesti vaših narudžbi. Ako kliknete u konkretne narudžbe možete vidjeti sve detalje.

Do  vrha

Moji recenzije proizvoda.
U poveznici možete pogledati vaše komentare proizvoda.

Do  vrha

Pretplata na Newsletter.
Preko poveznice Pretplata newslettera  možete mijenjati slaganje s dobivanjem e-mail poruka o promocijama, novostima. Ako se želite pretplatiti u Newsletter označite polje Opći Newsletter.

Do  vrha

Moji povrati.
U poveznici Moji povrati nađete povijesti vaših povrata.

Do  vrha

Izvršite povrat.
Uz pomoć ove poveznice možete izvršiti povrat ili zamjenu. U prvom koraku izaberite narudžbu i proizvod, koji želite vratiti, a nakon toga način povrata. U zadnjem koraku dobit ćete obrazac za povrat, koji možete printati i dodati u povratnu narudžbu. Ako nemate printer ispunite papirnati Obrazac za povrat.

Do  vrha

Na vrh
«
»