Košarica  (0)

 Najčešća pitanja

 

1. Izvršenje narudžbe:
Kako naručiti?
Kako modificirati narudžbu?
Kako poništiti narudžbu?
Koje je vrijeme isporuke?
Što označavaju statusi narudžbe?

2. Pošiljka:
Gdje mogu pratiti pošiljku?
Što ako nisam doma kad stigne dostavljač?
Što trebam napraviti ako sam dobio oštećen proizvod?
Što treba napraviti ako sam dobio oštećenu pošiljku (np.rastrgan paket?)
Kontaktira li dostavljač primatelja prije dostave pošiljke?
Kako mogu preuzeti e-račun?

3. Plaćanje:
Koje su mogućnosti plaćanja?
Što učiniti ako plaćanje preko Payu servisa nije uspjelo?
Koliko imam vremena za platit narudžbu?
Kako promijeniti način plaćanja?
Mogu li platiti dostavljaču kreditnom karticom?

4. Pitanja o proizvod:
Kako pronaći proizvod?
Je li mogu naručiti proizvod koji nije dostupan na stranici ecipele.hr?

5. Popusti:
Kako mogu dobiti popust Newsletter?
Što ako kod za popust ne radi?
Označava li pretplata Newslettera da sam otvorio račun?
Ako vratim narudžbu moram li vratiti kod za popust?

6. Povrat i zamjena:
Kako izvršiti povrat?
Na koju adresu treba poslati povratni paket?
U kojim roku mogu izvšiti povrat / zamjeniti proizvod?
Koje dokumente moram priložiti prilikom povrata narudžbe?
Na koji način vratiti narudžbu preko GLS dostavljača?
Dostavljač nije došao u određenom terminu, što mogu napraviti u tom slučaju?
Na koji način mogu zamijeniti proizvod?
U kojim roku i na koji način ću dobiti povrat sredstava?
U kojem slučaju mi se može odbiti povrat sredstava?
Na koji način mogu pratiti pošiljku?

7. Reklamacije:
Kako reklamirati proizvod?
Na koju adresu treba poslati paket?
Vrijeme odgovornosti za nedostatke (garancija)
Produžuje li zamjena na novi proizvod jamstvo proizvoda na sledeće 2 godine?
Produžuje li popravak odgovornosti za vrijeme u kojem je proizvod bio na popravku?
Zašto mi je trgovina vratila sredstva ako sam tražio popravak ili zamjenu?

8. Vodič Vašeg računa:
Na koji način mogu otvoriti račun u trgovini ecipele.hr?
Na koji način prijaviti se na svoj račun?
Je li je obavezno otvoriti račun da bi mogao izvršiti narudžbu?
Što sljedi u slučaju ako sam zaboravio lozinku?
Nadzorna ploča.
Informacije o računu.
Adresar.
Moje narudžbe.
Moji recenzije proizvoda.
Prijava na Newsletter.
Moji povrati.
Izvrši povrat.

Do  vrha

1. Izvršenje narudžbe

Kako naručiti?
Detaljnije informacije možete pronaći na https://www.ecipele.hr/kako-kupovati

Do  vrha

Kako modificirati narudžbu?
U svrhu promjena narudžbe kontaktirajte Službu za korisnike +385 1 3535 991 ili napišite e-mail poruku na: [email protected]

Do  vrha

Kako poništiti narudžbu?
Kako biste poništili narudžbu, pošaljite naredbu na e-mail adresu [email protected]. O realizaciji zahtjeva informirat ćemo vas e-mail porukom. Proizvodi iz poništene narudžbe vraćaju se na našu stranicu  u roku od 24 sata.

Do  vrha

Kakvo je vrijeme isporuke?
Cjelokupno vrijeme realizacije narudžbe sastoji se od vremena potrebnog za pripremu narudžbe i vremena dostave. Obično narudžbe pripremamo i šaljemo u roku od 24 sata. Vrijeme dostave poslanog paketa ovisi o dostavljačkoj tvrtki GLS.
U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom ili putem internet bankarstva realizacija narudžbe produžuje se za vrijeme  knjiženja prijenosa. O svakoj fazi narudžbe  (i o mogućem zakašnjenju) ćemo vas informirati putem e-maila. Status narudžbe možete također provjeriti prijavom na vaš individualni račun.
Napomena! Rok isporuke ne uključuje subotu, nedjelju i blagdane.

Do  vrha

Što označavaju statusi narudžbe?
a) Neposlužena – vaša je narudžba prihvaćena i trenutno se verificira.
b) Čeka uplatu – čekamo da platite narudžbu. Ako narudžba nije plaćena u roku 5 dana, ona se automatski poništava.
c) Čeka dostavu –  naručen proizvod je preuzet iz skladišta. Predviđeno vrijeme isporuke je 2-3 dana
d) Gotova za pošiljku – Vaša je narudžba gotova i preusmjerena u skladište u svrhu verifikacije proizvoda i pakiranje.
e) Poslana –  Vaša pošiljka čeka dostavljača koji će Vam je dostaviti.
f) Poništena – narudžba je izbrisana zbog toga jer niste uplatiti novce ili ste nas obavjestili da odustajete od narudžbe. Nismo više u mogućnosti poslati takvu narudžbu. Proizvodi se ponovo pojavljuju na našoj stranici u roku od 24 sata.
g) Vraćena – Vaš povrat je pozitivno prošao proces verifikacije. U roku 3 do 5 radnih dana dobiti ćete povrat sredstava.
h) Narudžba nije preuzeta–  Vaša narudžba nam se vratila. Ako ste i dalje zainteresirani za naručeni proizvod, molimo Vas da izvršite novu narudžbu.

Do  vrha

 

2. Pošiljka

Pošiljka
Detaljnije informacije možete pronaći na https://www.ecipele.hr/troskovi-dostave

Do  vrha

Gdje mogu pratiti pošiljku?
U poruci kojom ste obavješteni da je Vaša narudžba poslana pronaći ćete broj pošiljke. Kopirajte ga i upišite na stranicu dostavljačke tvrtke GLS. Link za praćenje pošiljke možete pronaći ovdje: https://www.ecipele.hr/pracenje-posiljke
Praćenje pošiljke nije moguće u slučaju dostave putem Hrvatske Pošte. Popis mjesta: https://gls-group.eu/HR/media/downloads/Popis_postanskih_brojeva_nacionalne_zone_2-download-40774.pdf

Do  vrha

Što ako nisam doma kad stigne dostavljač?
Opcije koje Vam stoje na raspolaganju su sljedeće:
• Dostava na drugi određeni datum
• Dostava na neku drugu adresu
• Osobno preuzimanje u GLS područnom skladištu (depo-u)
• Odbijanje preuzimanja paketa
• Depozit

Do  vrha

Što treba napraviti ako sam dobio oštećen proizvod?
Ako ste dobili oštećen proizvod kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj  +385 1 3535 991 ili pošaljite poruku na adresu [email protected]

Do  vrha

Što treba napraviti ako sam dobio oštećenu pošiljku (npr.rastrgan paket)?
U tom slučaju molimo Vas da nam pošaljete slike i opis nedostatka na [email protected]

Do  vrha

Kontaktira li dostavljač primatelja prije dostave pošiljke?
Primatelj će dobiti sms ili e-mail poruku, koja obavještava o predstojećoj dostavi i vremenskom okviru dostave. Na dan dostave, ujutro dobit ćete još jednu poruku istim putem, njome ćete biti obavješteni o trosatnom vremensku okviru unutar kojeg će pošiljka biti isporučena. Poruka sadrži broj dostavljača i Službe za korisnike.

Do  vrha

Kako mogu preuzeti e-račun?
Potrebno je preuzeti e-račun koji smo Vam poslali putem e-maila i upisati sifru koja se sastoji od 5 posljednjih znamenki telefonskog broja navedenog prilikom naručivanja.

Do  vrha

 

3. Plaćanje

Koje su mogućnosti plaćanja?
• Plaćanje kreditnom karticom  – brzo plaćanje uz pomoć PayU servisa.
• Plaćanje pouzećem - plaćanje prilikom preuzimanja paketa.

Do  vrha

Što učiniti ako plaćanje preko Payu servisa nije uspjelo?
Ukoliko niste uspjeli platiti putem PayU servisa kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj +385 1 3535 991

Do  vrha

Koliko imam vremena za plaćanje narudžbe?
Uplatu čekamo 3 dana. U slučaju neplaćanja u ovom roku poslat ćemo Vam podsjetnik, na Vašu e-mail adresu, nakon čega imate još dodatna dva dana za plaćanje narudžbe. Ako narudžba nije plaćena u roku 5 radnih dana, bit će automatski poništena.

Do  vrha

Kako promijeniti način plaćanja?
Ako želite promijeniti način plaćanja kontaktirajte našu Službu za korisnike na broj +385 1 3535 991 ili pošaljite e-mail poruku na [email protected]

Do  vrha

Mogu li platiti dostavljaču kreditnom karticom?
Plaćanje dostavljaču je moguće samo u gotovini.

Do  vrha

 

4. Pitanja o proizvodu

Kako pronaći proizvod?
Pretraživanje proizvoda moguće je, između ostalog, po vrsti, brendu, boji i veličini.

Do  vrha

Mogu li naručiti proizvod koji nije dostupan na stranici ecipele.hr?
U slučaju da neki proizvod nije dostupan na našoj stranici nije ga moguće naručiti. Narudžbu možete izvršiti samo da je proizvod dostupan.

Do  vrha

5. Popusti

Kako mogu dobiti popust na Newsletter?
Za početak dobit ćete poseban kod za popust, koji smanjuje vrijednost vaše narudžbe za 60 KN. Kod možete koristiti pri izvršenju narudžbe na novu kolekciju, koja nije na sniženju i vrijedi kad je vrijednost narudžbe veća od 699KN. Ako želite dobiti kod trebate samo upisati svoju e-mail adresu u zelenom polju dolje na stranici.
Poslije pretplate dobit ćete e-mail, koji verificira točnost navedene e-mail adrese (ako niste dobili e-mail pogledajte u SPAM folder na svojoj pošti). Poslije potvrde pretplate na Newsletter u sljedećoj poruci dobit ćete kod za popust.
Ako već imate kod za popust upišite ga u polju Unesite kod i kliknite Izvršite. Ako je kupon aktivan vrijednost vaše narudžbe će se smanjiti.

Do  vrha

Što ako kod za popust ne radi?
Ako proizvod ispunjava se uvjete koji su neophodni za popust, a cijena se nije umanjila, kontaktirajte našu Službu za korisnike broj +385 1 3535 991 ili napišite e-mail poruku [email protected]

Do  vrha

Označava li pretplata na Newslettera da sam otvorio račun?
Pretplata u Newsletter nije istoznačna otvorenju računa.
Pretplatom na Newsletter dobijate pristup informacijama o aktualnim trendovima, novostima i popustima dostupnim u našoj trgovini.

Do  vrha

Ako vratim narudžbu moram li vratiti i kod za popust?
U slučaju povrata narudžbe ne morate vraćati kod za popuste. Iskoristite ga prilikom druge narudžbe

Do  vrha

 

6. Povrat i zamjena

Kako izvršiti povrat?
Proizvod nije onakav kakav ste očekivali? U roku od 100 dana od primitka narudžbe možete besplatno vratiti proizvod koji vam ne odgovara. Ako želite izvršiti povrat odite na stranicu https://www.ecipele.hr/povrat i kliknite zeleni gumb Izvrši povrat.
Na raspolaganju su dvije mogućnosti:
1. Povrat za regisrirane kupce – ako ste u trenutku kupnje bili registrirani na Vaš korisnički račun.
2. Povrat za goste – ako ste kupnju obavili bez prijave na korisnički račun, odnosno kao gost.
U narednim koracima samo slijedite upute stranice. Ne zaboravite priložiti obrazac za povrat uz proizvod(e) koje vraćate. Ako šaljete dvije povratne narudžbe, možete ih staviti u JEDAN paket. Možete poslati i dva paketa, s dva obrasca za povrat. Nemojte spajati dva ili više paketa jer se mogu poderati tijekom transporta. Ne prihvaćamo povrate koji su poslani pouzećem.

Do  vrha

Na koju adresu treba poslati povratni paket?
U slučaju korištenja besplatnog povrata nije potrebno pisati našu adresu. Ako proizvode vraćate na vlastiti trošak, šaljite:
Ecipele.hr / Eobuwie.pl S.A
c/o General Logistics Systems Croatia d.o.o.
Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik.
Ne zaboravite ako ste odabrali povrat putem GLS-a dostavljač će imati naljepnicu za povrat.

Do  vrha

U kojem roku mogu izvršiti povrat / zamijeniti proizvod?
Povrat možete izvršiti u roku 100 dana od dana primitka narudžbe.

Do  vrha

Koje dokumente moram priložiti prilikom povrata narudžbe?
Prilikom povrata narudžbe, uz proizvode koje vraćate potrebno je priložiti i ispunjen Obrazac za povrat.

Do  vrha

Na koji način vratiti narudžbu preko GLS dostavljača?
Prilikom vraćanja narudžbe GLS-om, provjerite svoje podatke i adresu na kojoj će dostavljač preuzeti paket (to ne mora nužno biti adresa na koju Vam je paket dostavljen). Dostavljač će s naljepnicom doći po paket u navedenom vremenu. U slučaju problema u kreiranju naloga za GLS dostavljača javite nam se na adresu [email protected] U poruci navedite broj narudžbe, datum i adresu za povrat, a konzultant će za Vas napraviti novi nalog za besplatni povrat. Status pošiljke možete pratiti na stranici https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Do  vrha

Dostavljač nije došao u određenom terminu, što mogu napraviti u tom slučaju?
 U slučaju da ste imali problem s naručivanjem dostavljača možete kontaktirati našu Službu za korisnike e-mail: [email protected]. U poruci navedite broj narudžbe, datum i adresu na koju želite da dostavljač dođe po paket.

Do  vrha

Na koji način mogu zamijeniti proizvod?
Zamjenu realiziramo u obliku povrata proizvoda i novaca, odnosno potrebno je izvršiti novu narudžbu i ponovno je platiti.  Vratite naručeni proizvod i izvršite novu narudžbu što je prije moguće. Možete odmah platiti novu narudžbu ili pričekati sredstava, pa zatim izvršiti uplatu. Na uplatu čekamo 5 dana. Ne preusmjeravamo uplate jedne narudžbe na drugu.

Do  vrha

U kojem roku i na koji način ću dobiti povrat sredstava?
Povrat sredstava ćete dobiti u roku od 3 do 5 radnih dana nakon što dobijemo povratni paket od Vas. U posebnim slučajevima ovo se vrijeme može produžiti za najviše 14 dana. Povrat sredstava dobit ćete istim načinom na koji ste platili narudžbu. U slučaju da ste platili pouzećem, povrat sredstava bit će izvršen na račun, koji ste naveli u Obrascu za povrat.

Do  vrha

U kojem slučaju mi se može odbiti povrat sredstava?
Možemo odbiti povrat sredstav u slučaju da je povrat izvšen nakon isteka roka od 100 dana za povrat ili ukoliko su cipele nošene.

Do  vrha

Na koji način mogu pratiti pošiljku?
Vašu pošiljku možete pratiti na stranici dostavne službe https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Do  vrha

 

7. Reklamacije

Kako reklamirati proizvod?
U svrhu izvršenja reklamacije pošaljite nam proizvod zajedno s opisom nedostatka i okolnostima nastanka. Obrazac možete preuzeti na stranici https://www.ecipele.hr/reklamacije. Ispunite ga i pošaljite zajedno s proizvodom. U slučaju da nemate račun, u Obrascu za reklamacije trebate ispuniti broj narudžbe.
Paket nam možete poslati besplatno. U tu svrhu posjetite stranicu https:/www.ecipele.hr/povrat slijedite upute. Više informacija kako poslati pošiljku možete pronaći na stranici https:/www.ecipele.hr/povrat
Rješenje reklamacije dobiti ćete u roku od 14 dana na Vašu e-mail adresu.

Do  vrha

Na koju adresu treba poslati paket?
U slučaju korištenja besplatnog povrata nije potrebno pisati našu adresu. Ako proizvode vraćate na vlastiti trošak, šaljite na adresu:
Ecipele.hr / Eobuwie.pl S.A
c/o General Logistics Systems Croatia d.o.o.
Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Ne zaboravite ako ste odabrali povrat putem GLS-a dostavljač će imati naljepnicu za povrat.

Do  vrha

Vrijeme odgovornosti za nedostatke (garancija)
Jamstvo traje 2 godine. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka od 2 godine od prijelaza rizika na kupca. Pritom je kupac dužan obavijestiti prodavatelja o postojanju materijalnog nedostatka u roku od 2 mjeseca od kad je otkrio nedostatak.

Do  vrha

Produžuje li zamjena na novi proizvod jamstvo proizvoda na sljedeće 2 godine?
Ako je zbog nekog materijalnog nedostatka došlo do popravka proizvoda, isporuke drugog proizvoda, zamjene dijelova i slično, rok počinje teći od predaje popravljenog proizvoda, izvršene zamjene dijelova i slično.

Do  vrha

Produžuje li popravak odgovornosti za vrijeme u kojem je proizvod bio je na popravku?
Ako je uz proizvod izdano jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda (garancija), u slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe proizvoda.

Do  vrha

Zašto mi je trgovina vratila sredstva ako sam tražio popravak ili zamjenu?
Ako je Vaša reklamacija prihvaćena, a materijalni nedostatak nije moguće popraviti ili taj model više nije dostupan, tada Vam vraćamo sredstva. To činimo samo kad nemamo drugih mogućnosti.

Do  vrha

 

8. Vodič Vašeg računa

Na koji način mogu otvoriti račun u trgovini ecipele.hr?
Da biste otvorili račun u web trgovini ecipele.hr kliknite na polje "Registrirajte se" u gornjem desnom kutu.
Nakon toga ispunite obavezna polja, tj. ime, prezime, e-mail adresu, lozinku, potvrdite lozinku i označite polje „Izjavljujem da sam pročitao i da prihvaćam Opće uvjete ecipele.hr”.
Kliknite zeleni gumb "Otvorite novi račun". Na navedenu e-mail adresu poslat ćemo potvrdu prijave.

Do  vrha

Na koji način se prijaviti na svoj račun?
Ako već imate račun u našoj web trgovini možete se prijaviti klikom na opciju „Prijavite se” u gornjem desnom kutu.
Nakon toga upišite e-mail adresu i lozinku na predviđeno mjesto i klinite na zeleno polje „PRIJAVA”.

Do  vrha

Je li obavezno otvoriti račun da bi mogao izvršiti narudžbu?
Nije obavezno prijaviti se prije izvršenja narudžbe, ali ako imate svoj račun na www.ecipele.hr imate mnogo više mogućnosti.
• prilikom otvaranja računa adresa za naplatu će se upisati u sistem, pa pri sljedećoj narudžbi nećete morati upisivati adresu drugi put.
• na poveznici moj račun možete pregledati povijest Vaših narudžbi
• Možete pratiti status pošiljki ili povrata kad želitec
• štedite vrijeme prilikom naručivanja

Do  vrha

Što u slučaju ako sam zaboravio lozinku?
Ako ste zaboravili lozinku za Vaš račun i ne možete se prijaviti – ispod gumba "Prijava" kliknite ne „Zaboravili ste lozinku?”
Nakon toga upišite e-mail adresu koju ste koristili prilikom prijave. Na navedenu e-mail adresu dobit ćete link za resetiranje lozinke.
Ako niste dobili e-mail poruku provjerite neželjenu poštu (SPAM folder) u Vašem e-mail sandučiću ili kontaktirajte Službu za korisnike na broj +385 1 3535 991.

Do  vrha

Nadzorna ploča.
Nakon prijave prikazat će Vam se nadzorna ploča s koje možete upravljati Vašim osobnim podacima, adresama te imate uvid u povijest narudžbi i povrata. Da biste otvorili poveznicu koja Vas zanima, kliknite na nju.

Do  vrha

Informacije o računu.
Na poveznici "Informacije o računu" možete uređivati svoje podatke i mijenjati lozinku.

Do  vrha

Adresar.
Na poveznici „Adresar” možete promijeniti svoju adresu.

Do  vrha

Moje narudžbe.
Na poveznici "Moje narudžbe" možete pronaći povijesti vaših narudžbi. Ako kliknete na konkretnu narudžbu prikazat će Vam se svi detalji te narudžbe.

Do  vrha

Moji recenzije proizvoda.
Na poveznici „Moje recenzije proizvoda” možete pogledati Vašu komentare proizvoda.

Do  vrha

Prijava na Newsletter.
Preko poveznice „Pretplata na Newsletter” možete mijenjati suglasnost za primanje e-mail poruka o promocijama, novostima. Ako se želite prijaviti na Newsletter označite polje „Opća pretplata”.

Do  vrha

Moji povrati.
Na poveznici „Moji povrati” možete pronaći povijest Vaših povrata.

Do  vrha

Izvršite povrat.
Uz pomoć ove poveznice možete izvršiti povrat ili zamjenu. U prvom koraku izaberite narudžbu i proizvod, koji želite vratiti, a nakon toga način povrata. Na zadnjem koraku dobit ćete obrazac za povrat, koji možete isprintati i dodati u povratnu narudžbu. Ako nemate printer ispunite papirnati Obrazac za povrat. Stavite ga u kutiju s proizvodom koji vraćate.

Do  vrha

Na vrh
«
»