Košarica  (0)

Reklamacija

Kupujući kod nas,
možete biti sigurni da ćete dobiti 100% originalni
proizvod są zaštitnim znakom.


Svaki proizvod kupljen u našoj trgovini pokriven je dvogodišnjim jamstvom.
Ovaj princip vrijedi za cijeli asortiman trgovine, uključujući proizvode kupljene tijekom promocije.

Reklamacije

PREUZMITE OBRAZAC ZA REKLAMACIJU

Prije podnošenja reklamacije procijenite stanje proizvoda i pobrinite se da nedostaci nisu posljedica nepravilne uporabe ili njege.
Željeli bismo prihvatiti sve reklamacije, ali u nekim slučajevima to nismo u mogućnosti učiniti. Moramo imati stvarne naznake nepravilnosti koje proizlaze iz krivnje proizvođača.

Možete nas obavijestit o materijalnom nedostatku putem e-maila na adresu [email protected]. U poruci navedite o kakvom se materijalnom nedostatku radi i priložite fotografije proizvoda kako bismo što brže i efikasnije otklonili nastali problem.

Ukoliko ne bude moguće riješiti problem na ovaj način uputit ćemo Vas da nam dostavite proizvod.

Instrukcija:

  1. Pripremite proizvod
  2. Pripremite jamstveni list, ako je bio izdan zajedno s kupljenim proizvodom
  3. Isprintajte i popunite obrazac za reklamaciju
  4. U paket koji šaljete priložite: obrazac, jamstveni list i proizvod
  5. Napišite na kutiju (iznad adrese) “REKLAMACIJA”,
  6. Izaberite besplatan način dostave:
    GLS dostavljač
    ili pošaljite na svoj trošak:
    Ecipele.hr/Eobuwie.pl S.A., c/o General Logistics System Croatia d.o.o., Stupničke šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik.
Na vrh
«
»