Košarica  (0)

Ženska obuća za trčanje

Ženska obuća za trčanje

iz 8

Ženske tenisice – udobnost tijekom fizičkih aktivnosti

Nepostoje dva simetrična stopla, ni dvije iste tenisice, a najbolje ovise o mnogo toga, a ne samo o izgledu. Vrlo je važno posjedovati različite vrste tenisica za različite aktivnosti. Tijekom piliometrijskih vježba (kao što su vježbe skakanja), radite pritisak na stopalu i izvršavate silu. Ta sila vrlo je različita od iziometrijskih vježbi, popust iskoraka ili čučnja. To znači da bi nošenje pogrešne vrste tenisica tijekom dizanja utega ili treninga snage moglo napregnuti ligamente i mišićne tetive prstiju, stopala i gležnja, što nadalje može dovesti do bolova i ozbiljnih oštećenja. Stoga je od velike važnosti nositi pravilnu obuću tijekom svih aktivnosti koje obavljamo.

Odaberite dobro ublažavanje pritiska kako biste dobro apsorbirali udarce i vibraciju

Prilikom izvođenja kardio vježbi preporučamo ravnije tenisice, onoliko lagane da ih ni ne osjetite na nogama. Kad vam je potrebna podrška za gležanj, onda uzmite tenisice sa širim podnožjem i osloncem u samoj sredini, kako bi vam se hod ujednačio. Ukoliko imate ozljedu, izaberite tenisice sa uklonjivim ulošcima. Kvalitetna tenisica može spriječiti ozljedu stopala i gležnja, te učiniti vježbanje sigurnijim. Zapamtite dobre tenisice ublažavaju pritisak stopala i naglih pokreta, koji mogu dovesti do ozljeda.

Ženske tenisice za trčanje po gradu, šumi i u planinama

Ključna stvar koju trebate imati su dobre tenisice, u kojima se nećete moći ozlijediti i dobiti neugodne žuljeve. Tenisice za hodanje prvenstveno moraju biti lagane, prozračne, te imati dobru bočnu potporu. Nebi ih trebali moći savinuti rukama, a jastučić na peti bi trebao biti manji. Planinarske cipele uglavnom su glomaznije, a trebale bi imati širu podlogu-stabilniju. Materijali za vanjsku obuću obučno su od nepropusnih tkanina, zbog mogućih vremenskih neprilika. Ako pak planinarite na velikim udaljenostima onda su planinarske čizme dobra ideja, jer nude bolju sigurnost gležnja. Dok one s niskim gležnjem su uglavnom za hodanje po suhom vremenu i nezahtjevnim terenima. Tenisice za šumu su uglavnom laganije i mekanije. U trgovinama možete pronaći one vodootporne ili one koje nisu, najbolje bi bilo da imate i jedne i druge kad idete na izlet.

Ženske tenisice - često postavljana pitanja

Koje su ženske tenisice prikladne ?

Ako ste često u treningu odaberite one tenisice koje štite stopala i ublažavaju razne udarce, a lakše tenisice ćete uzeti ako imate neka kraća natjecanja, jer vam daju lakoću, udobnost i brzinu. Bilo bi najbolje imati više vrsta tenisica za različita godišnja doba, tipa vodootporne za hladnije vrijeme, dok ćete za toplija vremena odabrati prozračnije, danas ih najčešće rade od mrežastog materijala. Nemojte zaboraviti na potplat, na prstima mora uvijek biti savitljiv i mekan, dok je na peti tvrđi i deblji. Ako se držite ovih pravila, nećete imati problema sa svojim stopalima.

Na što obratiti pozornost ?

Uvijek isprobajte oba para tenisica, te ih probajte na kraju dana kada vam je noga malo otečenija. Potčite u trgovini dok ispobavate tenisice, pritisak kod hodanja i trčanja je u potpunosti različit. Vrsta potplate ovisi o samoj namjeni, pa se neustručavajte pitat prodavača koji bi vam potplat najviše odgovarao. Važna stavka je birati tenisice po osjećaju-udobnosti, obliku stopala, te nezaboraviti probati ih na čarape one debljine na koje ćete ih i nositi.

Koje zimske tenisice odabrati ?

Zimska cipela nesmije biti teška. Peta joj mora biti deblja, a stražnja strana cipele čvrsta i povišena, radi boljeg neprotoka zraka. Zimska cipela mora biti vodonepropusna, a najbolje bi bilo da pronađete one od Gore-Tex materijala, koji zadržava toplinu.

Sa kojim tenisicama za trčanje započeti ?

Našim stopalima je potrebna sva potrebna pažnja ona su stup našeg tijela, stoga nemojte se libiti potrošiti više novaca ako su vam tenisice udobne. Za početnike ipak birajte one tenisice koje su više za cestovno trčanje, bez naglašenih ripni i ravnih potplata.

Na vrh
«
»